آموزش بازاریابی و تجارت الکترونیک

آموزش بازاریابی و تجارت الکترونیک

آموزش بازاریابی و تجارت الکترونیک

آموزش بازاریابی و تجارت الکترونیک

روشهایی سریع افزایش درآمد (قسمت اول)

۱) سایتهایی مانند www.cloob.com و http://vcp.ir و ... آماری بالایی دارند و بخشهایی دارند که می توانید به صورت رایگان مطالب خودتان را وارد کنید مثلا در بخش فروشگاهی سایت cloob.com محصولات را با لینکی که مخصوص خوتان وارد کنید، سایتهای مشابه اینها زیاد هستند.



کسب درآمد ماهیانه بالای 500 هزار تومان از فروتل

  روشهایی سریع افزایش درآمد (قسمت اول)  

قسمت اول:

 

1) سایتهایی مانند www.cloob.com و http://vcp.ir و ... آماری بالایی دارند و بخشهایی دارند که می توانید به صورت رایگان مطالب خودتان را وارد کنید مثلا در بخش فروشگاهی سایت cloob.com محصولات را با لینکی که مخصوص خوتان وارد کنید، سایتهای مشابه اینها زیاد هستند.

 

2) در سایت های تبلیغات رایگان برای وبلاگ یا سایت هایتان  تبلیغ کنید تا آمار اونها بالا بره (از نوشته های جذاب استفاده کنید) با جستجوی کلمه (تبلیغات رایگان) در گوگل اسامی این سایتها را خواهید دید

 

3) بیشتر سعی کنید سیستم کسب درآمد فروتل را به دیگران (سایت و وبلاگهای دیگران) معرفی کنید یعنی به ایمیل یا قسمت تماس با ما در سایت دیگران،  لینک عضویتی که شما معرف آن هستید را به همراه متنی جذاب بفرستید،  دیگر نیاز نیست حتی سایت یا وبلاگی داشته باشید فقط با اینترنت گردی و دیدن سایتها و وبلاگهای دیگران آنها را دعوت کنید تا عضو سیستم کسب درآمد فروتل شوند تعدادی از اعضای فعال فروتل در مدت کمتر از یک ماه بیش از 100 عضو را جذب سیستم فروتل کرده اند و با حداقل تلاش توانسته اند درآمد کسب کنند.

 

4) در یاهو و گوگل گروه تشکیل دهید عضو جذب کنید خصوصا در جیمیل به راحتی می توان عضو جدید جذب کنید و هر تبلیغی که خواستین رو برای اعضاء بفرستید.

 

5) ارسال ایمیل تبلیغاتی هم روشی هست که برگشت سریع داره البته باید سرور SMTP بخرید که معمولا ماهیانه حدود 5هزار تومان هزینه داره و می تونید سیستم فروتل و یا محصولات پرفروش را به صورت گروهی به ایمیل ارسال کنید.

 

6) فعالیت درانجمنها و تبلیغ سیستم فروتل هم راه خوبی است چرا که آمار بازدید کننده اینگونه سایت ها بالا می باشد، همچنین راه اندازی انجمن نیز موثر است البته در دراز مدت درآمدزا می باشد.

 

روشهای زیادی دیگر هم وجود داره که به صورت رایگان می شه کار کرد

در بخش آموزش بازاریابی و تبلیغات فروتل می توانید جدیدترین روشهای تبلیغات در اینترنت رو مطالعه کنید

 

اگر با روشهای دیگری نیز آَشنا هستید، می توانید فروشتان را بالا ببرید و یا معرف دیگران برای عضویت در سیستم کسب درآمد فروتل باشید.

در صورت تمایل مطالب و مقالات مرتبط با موضوعات بازرایابی و تبلیغات و روشهای نوین و ابتکاریتان را به آدرس (info@frotel.com) ارسال نمایید تا آنرا با نام خودتان در قسمت آموزش تبلیغات و بازاریابی ثبت می کنیم .

برای فعال نمودن معرفی شده هایی که از طریق شما عضو فروتل هستند به آنها کمک کنید تا روشهای موثر تبلیغاتی را بکارگیرند و طرفین از آنها بهره خواهند برد.




فروتل
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد